דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


ניהול עבודה יעיל למעצב גרפי 

מאת    [ 05/09/2012 ]

מילים במאמר: 446   [ נצפה 2336 פעמים ]

בעיצוב גרפי כמו בכל מקצוע פרילאנס אחר בו מרבית העבודה נעשית על מחשב, הסחות הדעת נמצאות במרחק של קליק. דיפדוף בפייסבוק, מעבר לרגע ליוטיוב...ומאבדים זמן יקר המיועד לעבודה. בכתבה זו נחקור כיצד ניתן להימנע מהסחות דעת וכיצד ניתן לנצל טוב יותר את הזמן.

נקודות חשובות לניהול זמן טוב יותר

על מנת להיות פרודוקטיבי יותר, חשוב להבין מספר קונספטים שיעזרו להתמקד על הדברים הנכונים.

ללמוד לומר לא

הדבר הראשון שעליך ללמוד: לא לקחת עבודה שאין זמן לעשותה בצורה המיטבית. כאשר לוקחים יותר פרויקטים משיש זמן להשקיע בכולם, זה מקשה על החיים. לקוחות עלולים להיות לא מרוצים מספיק אם הפרויקט שלהם נעשה בחיפזון. אחרי הכול, פרויקט שאין זמן לעשות, אין גם זמן לנהל אותו עם כל תהליכי העבודה הנחוצים.

תכנון טוב מראש
תכנון היום או השבוע מראש זה דבר חשוב מאוד למעצב גרפי המקבל מספר רב של פרויקטים מידי חודש. כך ניתן לדעת באילו צעדים לנקוט על מנת לסיים כל פרויקט באופן יעיל. הזמן. פרילאנסר חייב לדעת לנהל את זמנו. תכנון זמנים טוב בתחילת היום, מפנה את המחשבה לעבודה בשארית היום.

סגירת יום עבודה
חלק זה לרוב נשכח בניהול זמנים. בסוף היום בדוק מה השגת ואיך הצלחת בניהול את המשימות שתכננת. זה יעניק לך מבט מסכם על כל הנעשה ויעזור לך להשתפר בתכנון.
קביעת סדרי עדיפויות
עשה את הדברים החשובים קודם. אפילו אם אתה עובד קשה, במידה ואתה מחליט לעשות משימות משניות קודם לכן, זהו סממן למשיכת זמן. ברגע שתשתפר בקביעת סדרי עדיפויות, תדע גם בביטחון מתי לומר לא לפרויקטים מסויימים.

הפסקות
הגוף זקוק למנוחה על מנת לתפקד. אם הגוף והמוח לא נחים מספיק- ה פרודוקטיביות יורדת. הפסקה קצרה לתנומה או טיול רגלי יעזרו לך בתפקוד לאחר מכן כשתחזור למשימותיך.

שיטות מוכרות לניהול זמנים
קיימות מספר טכניקות ידועות שעוזרות בניהול זמנים טוב יותר. כולן נוצרו על ידי אנשים שעסקו בנושא במשך שנים ארוכות. אציג כאן שתי שיטות:

תיבת מייל מאופסת
השיטה הומצאה על ידי מרלין מן. הרעיון פשוט יחסית, הבא את מספר המיילים בתיבה שלך לאפס. כשאומרים את זה כך זה נשמע פשוט אבל אם אתה מתמודד עם הרבה מיילים, הבאת התיבה לאפס היא משימה לא פשוטה. מרלין יצר טכניקות שעוזרות להגיע ליעד. הוא הסתכל על בעיות שיש לאנשים עם מיילים וניתח את החסמים הפסיכולוגים שמונעים מאיתנו לענות למייל באופן מיידי.

שיטת פומודורו
בקצרה, שיטת פומודורו מחלקת את סך כל זמן העבודה לפרקים של 25 דקות עם הפסקות בין לבין. בעצם, אתה מכוון שעון, עובד 25 דקות ועושה הפסקה קצרה. לאחר 4 מקטעים של 25 דקות, עשה הפסקה ארוכה. כך תוכל לעבוד זמנים קצרים עם מיקוד גבוה שהופך אותך לפרודוקטיבי יותר.

בתור מעצב גרפי, אם אתה עובד עצמאי, ניהול זמן חשוב להצלחה של פרויקטים. עבודת יתר, ימים של 15 שעות עבודה או יותר, לא יהפכו אותך לפרודוקטיבי יותר, אולי אף להיפך.

סטודיו לעיצוב גרפי אתי קלדרון מתמחה בעיצוב למדיה דיגיטלית ולדפוס: עיצוב אתרים, דפי פייסבוק ודפי נחיתה, עיצוב לדפוס החל מעיצוב מגזינים ועד עיצוב ספרים וחוברות.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב